Monday, December 3, 2012

♥Jenis wangian dgn mood ♥ lol o_O



SEDIH :(

Perasaan sedih kadangkala datang tanpa diundang.Mungkin kerana persekitaran ataupun seseorang.Jadi bagi mengelak daripada anda terus dirundung rasa sedih & pilu, semburkan aroma citrus,buah anggur atau lemon pada tubuh.Ini kerana ia berupaya mambangkitkan lagi semangat serta keyakinan dalam diri.
Aroma seperti ini mampu menjadikan anda lebih cekal dan hilangkan perasaan sedih tersebut.Jika anda tidak mahu menyembur wangian tersebut pada tubuh,memadai dengan menghidunya...



memey best2 ^^! try la lau tgh sedeyh2 tu....kompem ok 



STRESSED !!
Jika saat ini anda merasa dalam keadaan tertekan,anda wajar menyembur wangian daripada aroma Bergamot,Clary Sage,Frankincense,Limau Gedang,Jasmin,Lavender,Mandarin,Neroli,Patchouli,Chamomile,Ros,Sandalwood,Vetiver  atau Ylang Ylang.Secara perlahan,tekanan yang anda tanggung akan berkurangan dan membangkitkan rasa tenang dalam fikiran anda.Lebih efektif jika anda gunakan mandian ini tika mandi...



SAPE2 YG STRES TU..CUBE2 LAH perfume kat ats ni huh..lau x pun leyh cari sabun mandian yg macam ni..untuk rileks ^^! selamat mencube ea geng




 R U confident???

Jika tika itu anda merasakan anda kurang keyakinan terhadap diri sendiri,apa kata  cuba aroma daripada wangian lavender,labu,civet,vanilla,musk,cendana,amber ataupun jasmin.Pasti anda akan merasakan diri anda lebih berkeyakinan dan lebih menghargai apa yang ada pada diri anda.../ayat yg skema


CUBE R JGN TA CUBE : )



FOKUS...

Sebagai seorang pelajar,tumpuan terhadap apa yang dipelajari sangat penting.Namun,kadang kala tumpuan itu hilang dek kerana keadaan sekeliling dan bau-bauan yang kurang menyenangkan.Jadi,tambahkan tumpuan anda dengan mencua wangian dengan aroma Selasih,Lada Hitam,Cypress,Lemon,Pudina atau Rosemary.Aroma seperti ini bukan saja mampu memeberi anda lebih kosentrasi,malah menajamkan memori dan fikiran.


best ow...buat ulam pun boleyh ni ^^!




Percaya Diri ^^!

Normal lha..semue org pun pnh feel mcm ni..kadang2 rase rendah diri sangat an2....Lebih2 lagi tyme ade exam n interview..huhu...lg lha...teruk!!So,lets try wangian yg mcm ni ^^!
untuk keyakinan diri yg lebeyh lg..


Cedarwood,Sandalwood,Chamomile & vetiver...

Kompem berkeyakinan diri pas nie ^^!



huhuhuhu....kayu pun ade wangian beb..jg maen2... ^^!

n yg last skali is mood tyme u ollz happy lha an2

jom skodeng perfume ape yg sesuai untu korang tyme aty bunge2^^!




mood " happy ^^!

sometimes,mesti kite pure2 kite happy sedangkan hakikatnye..x pun an2 so nak maembangkitkan ase happy tu try ar perfume2 yg macam ni 


Cypress,Frankincense,Helichrysum,neroli,ros,sandalwood & vetiver...



SELAMAT MENCUBE ^^!@%%


DIADAPTASI : Dara edisi 126 DIS 12


★hariharikuyangindah ★

Assalamualaikum....salam sejahtera...salam 1 malaysia....so mcm ni lah al kisah ceritera...yg sangat membanggakan seluruh rakyat jelata...beta amat bahagia..hahahah....                                             hahahah....
Pg2 lg dah tension...omg i hate blood..look atvmy finger...
 

                wtfish....its really2 hurt...blood...im going to faint...ape pun tax boleyh....tgklah ni....luke nye kecik..tapi darah nye..memey xagak2..! pedih sioot! pakai aku dah 22 je r..lau x mau xnangesh!!(HUHUHHUHXMALU)...HHAAHAH...sgt2 sakit :( !!!!!..

well...as ur peeps now....its working day....and my lovely day started now.....let me show u my office.....

                            Isn't IT REALLY2 CUTE!!..omgUCCI...tAKE A LOOK!!




U SEE?? hOW SWEET IS my desk n office.....look at those papers!! u know guys? in my imagination i just saw...few butterflies...Which is made from those paper!..can u imagine??hahahaahhha...
corrected! My bOs GOING TO KILL ME....HAHHAHAHA...



LET'S see how was my face look like....when it's working tyme...really2 lovely and enjoy!..omg ....


LET'S scroll ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::;::::





hhahahahha..ur peeps understand now....hahahaahha..that's it....horrible huh...im enjoying my life....luckly my bos is not there if not he will kick me out!!!hahahhhahah


this face is just at the beginning of work....hahhahahah oready like this????..but i still thinking why my colleague so2 focus doing her job! owh!! im thinking she's a good workers huh???tabik spring !!! look at her!




then...slowly2 i SPYING ON  her!!!...u know??? what she's doing!!! im going to punch her....LOL...
fACEBOOKING....HAMPEH BETUI!! iNGATKAN SERIUS R WAT KEJE NYER!...UNTUNG LAH ADE SRVER! CAIT..apepuntakboleyh!!


hhehehe..then im working for few hours before my lunch time.....working3 & working.....doing that ,doing this..go here n go there...fuh...really tiring....Then im so2 angry...when i saw those place!!! Grrrrrrrrr! horrible!!! look!



look! arghhhhhh really mess! i hate it....we have bangladeshi cleaner..but it will be always like this...now is tyme for me to become a cleaner! really2 sad huh dis people!! hurm......im going to do something bout dis....

what should i do??? give me ideas guys....


just 2 release my blood pressure (tension) i text my darl....owh pity him have to work in a sunny day...he will become black now...i guess!! hahhahah then,suddenly my sister in law just text me....now she's in semester 5 in UITM Penang..taking culinary....U go gurls...she always make me remember of my besties...
take a look ...they r almost the same rite?




                                                        She's on the left..the most cutest one....








                                  now...lets see my besties............huuhuuhuhuuhhuhu....






                    same kan dieorg...iras sgt..tu r ritu da bgtaw kat ana..memey iras...hahahhahahhahhha..both of them a reallly2 cute...love them so2 much...MIss u Izaan raihan...Bile r kite nk jumpe ni...it's been a long tyme...last meet tyme graduate je!!! miss u sissy!!! ^^!