Saturday, May 28, 2011

bInatANG pELIK tApI BeNAR

KATAK LUTSINAR
katak kace..hahaha katak berkulit lutsinar..memang agak pelik rupenye kan...
dan mengikut kajian katak ni beracun




NAGA LAUT

hEm MASE korang kecik2 mesti penah dgar cite dongeng dari atuk nenek korang sal nage kan...Tapi kebiasaanye nage ni diumpamakan ala2 gergasi yg huge gile untuk menakutkan korang!! haaha tp x mustahil juga nage kecik kat atas ni dah disumpah kan?

Ditemui di Laut Australia....




Ikan kelawar
red-lipped batfish
seksi ikan ni punyer lips kan...mmg ganjil gune jename maybelline agaknyer!!lol..mungkin jugak manusie berbibir seksi yg disumpah jadik ikan??
waallahualam...


IKAN KATAK bERbulu?
uniK sUngguH IKaN Ni...KeJADIAN allah s.w.t


CICAK BERDURI
HEHHE...mcm duri durian lak....Agaknyer dinasouR yg DISUmpah jadik KEcik x??



sOtONg KURITA

aGAK2 KORANG NK MKN X SOtOnG besar ni??



Ketam berbulu..
a yeti crab
GELI geleman aku nengok bende ni...macam spider pun ade...adididi


Kelawar...
kelawar ni mcm muke monyet kan?


ANGORA RABBIT
WAH gEBU gile kan..kiut sgt!!! rase nk peluk2 jer rabbit nih..tp payah nak jumpe..




TikUS moNDok koT..
lau X SILap aku der tgjk bende ni dlm cite kartun g-force ingat kan katun smate2 upenye mmg wujud..adui buruk nyer rhupe dier..


blob fiSH!

AKU XNK MKN IKN NI!

2 comments:

miss.iyna said...

ikan tu comel!haha..;p

mR N MIsS AZFA said...

hahhha..mcm mama!!!