Friday, March 29, 2013

kenapa lelaki suke marah perempuan & we fight & we fight..

Hye gugurls...mesti u olls pun pernah alami pe yg cik afa alami skung ni kan...owh sakit gile hati dengan lelaki...jum kite usha kat bawah ni :







Bagi wanita  kehilangan teman lelaki menyakitkan emosi dan mental. Saya telah menghabiskan banyak malam menangis ke bantal saya. Saya sentiasa menganggap bahawa kerana dia tidak menelefon  saya lagi bahawa dia telah pun melupakan saya. Oleh itu saya akan  menangis sambil memandang  ke telefon dan merasa rendah hati  apabila saya terserempak dengan dia bahawa dia kelihatan sangat tenang!! .... SALAH!!

Saya telah belajar bahawa sebenarnya sesetengah lelaki mempunyai kelewatan untuk mencapai emosi kesedihan. Perempuan pula akan menangis, menangis dan menangis lagi.Perempuan akan  melepaskan kesakitan dengan sentiasa berkongsi pengalaman mereka. Ia membantu mereka lebih cenderung untuk mempunyai rangkaian yang kuat di sekeliling mereka, ditambah dengan hakikat bahawa mereka lebih suka bercakap. Lelaki pula berbeza mereka akan cuba untuk mengebumikan perasaan mereka. Mereka akan menyebukkan  diri dengan apa-apa dan segala-galanya.Bukan kerana mereka tidak mempunyai sesiapa untuk bercakap . Saya hanya tidak fikir mereka suka untuk pergi ke tempat yang membincangkan bagaimana mereka rasa.

No comments: