Thursday, June 9, 2011

AiR keLapA mEnGHIlaNGKan BekAS JerAWat


AdUH!!! jeRAWAt lgik! rimas betul lah...rase nk picit2 jer..
mesti korang pun pun Rase rimas macam yg cik ubi rase kan..
geram sgt!!!! memang tgn cik ubi ni gatal jer nk memicit jerawat!!
dan akhirnyer muncul lah parut jerawat yg menimbulkan impak yg sangat menarik kat muke..


ma : k.yang knp muke kamu berlubang2
cik.ubi :hem..bekas jerawat lah mak
ma: ha tulah pasal gatal tgn lg nk pg picit jerawat 2 knp? kan dah berlubang2 muke engko!
cube gune petue nenek ni! sebelum makin teruk parut tu..
cik ubi: ok mak!


so... cik ubi pun gne lah petue ni..setakat ni alhamdulillah mmg berkesan..
mmG Simple sgt..
korang taw kan air kelapa?
korang bsuhlah muke korang dengan air kelapa..
biarkan air kelape tu selame 1 jam sampai kering sendiri..Then,
cuci lah muke korang dengan air sejuk..kalau boleh buat tiap2 hari..
Insyallah dgn izin-Nya dlm mase seminggu
bekas jerawat atau titik2 hitam kat muke korang leh hilang...
kulit pun akan jdi halus n licin..


Selamat mencube!!!

3 comments:

SweetyMui2 said...

nice!mok try la.thankss

mR N MIsS AZFA said...

oK daH cUBe Nt BgtAW HasILnyER Ok?

maspri said...

makasih banyak buat sharing infonya..
Anda bisa menemukan informasi lengkap mengenai cara
menghilangkan bekas jerawat
di jerawathilang.com