Thursday, June 9, 2011

KunYIt UNtuK MeNAMBahkan darAH






KeKUraNGAN darah dalam badan bOLeh menimbulkan macam2 jenis penyakit.nak...antaranya sakit kepala..Al maklumlah lau sakit kepale datang,memang payah lah nak buat kije or tido!! UrGHH!! mmg xsuke kan datangnyer lak xkire siang or malam..So..kAt sini cik ubi ade care nak mengatasi problem tu!!!

So CareNyER ialah dengan minum air kunyit....
caranyer :-

Ambik kunyit kire2 enam atau tujuh buku.Bersihkan kunyit tersebut,then tumbuk halus2
lepas tu,campurkandengan air panas yg sudah dingin secukupnyer..Tapiskan gune kain bersih dan terus diminum..Sesudah tu telan kuning telur ayam..Kalau selalu amalkan,dlm tempoh 1 minggu darah akan bertambah n sakit kepale pun boley hilang...



Selamat MenCUbe!!!







2 comments:

Schajar McFlurry said...

kunyit..... errrr....mesti tak schheedap punyer~

mR N MIsS AZFA said...

BiASe LaH yuNK nmE pUN oBaT..hEHEH..WEll MMg PaHIt put